Apple spustil servisný program pre Watch Series 2 a Watch Series 3

Pred niekoľkými mesiacmi nám napísal náš čitateľ, ktorý mal problém s prasknutým sklíčkom na nových Apple Watch tretej generácie. Kupované boli v autorizovanom obchode a s ich reklamáciou mal problém. Nakoniec mu hodinky vymenili kus za kus, no priebeh nebol taký hladký, ako by bol možno dnes. 

Apple totiž priznal, že niektorí zákazníci môžu mať problém s prasklinami na displeji, ktoré sa postupne širia po obvode ciferníka. Spustil preto servisný program, ktorý sa týka hodiniek  Watch Series 2 a Watch Series 3 s hliníkovou konštrukciou

Majitelia dotknutých smart hodiniek môžu prísť do autorizovaného servisu, kde im displej do maximálne piatich pracovných dní bezplatne vymenia. Presný zoznam modelov nájdete na webe support.apple.com. 

Servisný program odštartoval 30. augusta a trvá jeden rok, po tomto termíne už nárok na bezplatnú opravu mať nebudete.  Hodinky nesmú byť staršie než tri roky od zakúpenia. 

Zdroj: support.apple.com

Prečítajte si úplnú verziu článku s fotogalériami, videami a ďalším obsahom na Fony.sk (pri zobrazení úplnej verzie budú účtované využité dáta)

S našim najobľúbenejším dátovým balíkom GIGA s obnovou získate až 1 GB dát len za 2€ / 30 dní. Stačí poslať SMS v tvare: GIGA na číslo 950.

Ak dátový balík nebudete potrebovať, pošlite SMS v tvare: GIGA STOP na číslo 950.